Regulamin świadczenia usług Dorota Lenartowicz
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Dorotę Lenartowicz zwaną dalej „Coachem”.
- Klienci mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na wybraną przez siebie sesję i tym samym dokonania zakupu usługi zgodnie z regulaminem sklepu Coacha.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
§ 2 DEFINICJE
- Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie korzysta z usług Coacha.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Coacha.
- Sklep – sklep internetowy należący do Coacha, umożliwiający zakup Usług, dostępny pod adresem: https://www.dorotalenartowicz.pl/regulamin-sklepu/.
- Usługa/sesja– oznacza usługę świadczoną przez Coacha na rzecz Klienta, w skład której może wchodzić coaching, mentoring, konsultacja, szkolenie, warsztaty, badanie FRIS®.
- Coach/Trener – Dorota Lenartowicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dorota Lenartowicz, z siedzibą w Warszawie (01-307) przy ul. Rayskiego 5/82, NIP: 8241764559. Kontakt z Coachem: telefonicznie: +48660157665 lub mailowo: kontakt@dorotalenartowicz.pl.
§ 3 ŚWIADCZONE USŁUGI
- Coach świadczy następujące Usługi:
- sesje coachingowe,
- sesje mentoringowe,
- konsultacje,
- szkolenia/warsztaty,
- badanie FRIS® – narzędzie do opisu różnorodności sposobów myślenia i działania. Usługa polega na wysłaniu do Klienta z linkiem do samodzielnego wykonania badania. Po wykonaniu badania, Trener otrzymuje raport, który omawia z Klientem podczas konsultacji.
- Coach świadczy Usługi znajdujące się w aktualnym cenniku opublikowanym na stronie internetowej: https://www.dorotalenartowicz.pl/.
- Klient przed rezerwacją Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Przed rezerwacją Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji.
- W przypadku uporczywego odwoływania Usługi przez Klienta albo niestawiania się na umówioną sesję bez jej odwołania we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Coach jest uprawniony do odmowy świadczenia Usług również w przyszłości.
§ 4 REZERWACJA SESJI I ZAKUP USŁUGI
- Coach prowadzi rezerwację i zapisy na Usługi stacjonarnie, online, telefonicznie pod numerem: +48660157665 lub mailowo: kontakt@dorotalenartowicz.pl.
- Coach może prowadzić rezerwację za pośrednictwem zewnętrznej platformy Calendly.
- Klient w celu dokonania zakupu wybranej Usługi zobowiązany jest zapoznać się i zaakceptować regulamin sklepu oraz wyrazić zgodę na dostarczenie Usługi, którą obejmuje Zamówieniem w całości przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- Nieprzystąpienie do Usługi w umówionym terminie, uprawnia Coacha do potraktowania Usługi jako zrealizowanej.
- Coach dopuszcza możliwość odwołania Usługi z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Coacha, takich jak: wypadek losowy, choroba, nagłe wyłączenie mediów. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
- Niezrealizowana Usługa zostanie wykonana w najbliższym możliwym terminie. Uiszczona cena zostanie zaliczona na poczet realizacji nowego terminu lub zostanie zwrócona Klientowi – zgodnie z jego decyzją.
- Coach umożliwia kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalania terminu kolejnego spotkania. Coach w tym celu może także udostępniać zewnętrzną platformę do umawiania spotkań.
§ 5 SPÓŹNIENIA
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować Coacha telefonicznie lub mailowo z wyprzedzeniem co najmniej 30 minut.
- W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut, Coach ma prawo odmówić Klientowi wykonania sesji i przepisać na inny termin lub uznać sesję za zrealizowaną.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie.
§ 6 PŁATNOŚCI
- Za przeprowadzenie Usługi Klient zobowiązuje się do zapłaty za wykonane Usługi z góry za pośrednictwem sklepu internetowego Coacha.
- Klient dokonuje płatności za Usługi za pośrednictwem sklepu Coacha lub bezpośrednio na konto bankowe Coacha.
- Płatność następuje z góry za ustaloną liczbę sesji.
- Coach zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów.
§7 STANDARDY SESJI PROWADZONYCH PRZEZ COACHA
- Sesje oraz pozostałe świadczone Usługi będą przeprowadzane stacjonarnie, online lub telefonicznie.
- Przed przystąpieniem do sesji, Coach przesyła Klientowi ankietę, którą należy wypełnić celem dostosowania sesji do potrzeb Klienta.
- Na potrzeby uzyskania akredytacji w International Coach Federation, Coach może również udostępniać Klientowi zewnętrzny formularz, w którym Klient podaje swoje dane i wyraża zgodę na ich udostępnienie.
- Sesja polega na przeprowadzaniu z Klientem szczerej i osobistej rozmowy.
- Opis sesji oraz czas jej trwania zostały określone w opisie każdego z produktów w sklepie: www.dorotalenartowicz.pl/sklep
- Sesja może zostać przerwana w każdej chwili przez Klienta lub Coacha z uzasadnionych przyczyn.
- Celem świadczenia wysokiej jakości usług, Coach będzie sporządzał notatki podczas sesji.
- Coach oświadcza, że jest odpowiednio przeszkolony do pracy na zajmowanym przez niego stanowisku, jak również posiada wszelkie wymagane certyfikaty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym jego stanowisku.
- Coach jest zobowiązany do zachowania w poufności informacji uzyskanych od Klienta podczas sesji.
- Coach ma prawo do zadawania międzysesyjnych zadań rozwojowych.
- Sesje będą odbywały się w odstępach jednotygodniowych lub w innych w terminach uzgodnionych pomiędzy Coachem a Klientem.
§ 8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Klient oświadcza, że jest świadom, że skuteczność Usług zależy od świadomej pracy mentalnej i wykonywaniu wyznaczonych przez Coacha zadań.
- Jeżeli Klient uzna, że Usługa nie przynosi spodziewanych rezultatów, powinien o tym poinformować Coacha. W takim przypadku wymagane jest działanie Coacha i Klienta, aby podjąć działania, które pozwoliłyby przywrócić skuteczność prowadzonej sesji.
- Klient oświadcza, że jest świadom, że prowadzone Usługi nie mają funkcji doradczej ani terapeutycznej.
- W przypadku, gdy w trakcie trwania Usługi pojawią się symptomy, iż Klientowi potrzebna jest inna forma pomocy, Coach poinformuje o tym Klienta. W takiej sytuacji Usługa może być kontynuowana bądź przerwana, po wspólnych uzgodnieniach między Coachem i Klientem.
§ 9 REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Usługi.
- Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Usługi przez Coacha w dowolnej formie.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej, osobiście u Coacha, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Coacha lub elektronicznie na adres: kontakt@dorotalenartowicz.pl.
- Coach rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§ 10 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Regulacje dotyczące odstąpienia od umowy zostały wskazane w regulaminie sklepu dostępnym pod adresem: https://www.dorotalenartowicz.pl/regulamin-sklepu/.
§ 11 DANE OSOBOWE
- Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://www.dorotalenartowicz.pl/polityka-prywatnosci/.
- Coach w związku z akredytacją coachingową, przy której wymagane jest odbycie określonej liczby sesji, może zostać zobowiązany do wskazania instytucji udzielającej akredytacji (International Coach Federation) listy osób, z którymi odbył sesję wraz z danymi kontaktowymi. Klient wypełniając formularz udostępniony przez Coacha, wyraża jednocześnie zgodę na udostępnienie tych informacji w postaci swoich danych osobowych.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Coach.
- Coach zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na Usługę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.
- Aktualny Regulamin jest dostępny w na stronie internetowej Coacha.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- W przypadku braku akceptacji przez Klienta wprowadzonych zmian do Regulaminu jest on uprawniony do wypowiedzenia Umowy w terminie do 30 dni od dnia poinformowania go o zmianie Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 25.07.2024 r.
Poprzednia wersja