Regulamin świadczenia usług Dorota Lenartowicz

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Dorotę Lenartowicz zwaną dalej „Coachem”.
  2. Klienci mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na wybraną przez siebie sesję i tym samym dokonania zakupu usługi zgodnie z regulaminem sklepu Coacha.
  3. Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.

§ 2 DEFINICJE

  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie korzysta z usług Coacha.
  2. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Coacha.
  3. Sklep – sklep internetowy należący do Coacha, umożliwiający zakup Usług, dostępny pod adresem: https://www.dorotalenartowicz.pl/regulamin-sklepu/
  4. Usługa/sesja– oznacza usługę świadczoną przez Coacha na rzecz Klienta, w skład której może wchodzić coaching, mentoring, konsultacja, szkolenie, warsztaty, badanie FRIS®.
  5. Coach/Trener – Dorota Lenartowicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dorota Lenartowicz, z siedzibą w Warszawie (01-307) przy ul. Rayskiego 5/82, NIP: 8241764559. Kontakt z Coachem: telefonicznie: +48660157665 lub mailowo: kontakt@dorotalenartowicz.pl.

§ 3 ŚWIADCZONE USŁUGI

  1. Coach świadczy następujące Usługi:
    1. sesje coachingowe,
    2. sesje mentoringowe,
    3. konsultacje,
    4. szkolenia/warsztaty,
    5. badanie FRIS® – narzędzie do opisu różnorodności sposobów myślenia i działania. Usługa polega na wysłaniu do Klienta z linkiem do samodzielnego wykonania badania. Po wykonaniu badania, Trener otrzymuje raport, który omawia z Klientem podczas konsultacji. 
  2. Coach świadczy Usługi znajdujące się w aktualnym cenniku opublikowanym na stronie internetowej: https://www.dorotalenartowicz.pl/
  3. Klient przed rezerwacją Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.  
  4. Przed rezerwacją Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji.
  5. W przypadku uporczywego odwoływania Usługi przez Klienta albo niestawiania się na umówioną sesję bez jej odwołania we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Coach jest uprawniony do odmowy świadczenia Usług również w przyszłości. 

§ 4 REZERWACJA SESJI I ZAKUP USŁUGI

  1. Coach prowadzi rezerwację i zapisy na Usługi stacjonarnie, online, telefonicznie pod numerem: +48660157665 lub mailowo: kontakt@dorotalenartowicz.pl.
  2. Coach może prowadzić rezerwację za pośrednictwem zewnętrznej platformy Calendly.
  3. Klient w celu dokonania zakupu wybranej Usługi zobowiązany jest zapoznać się i zaakceptować regulamin sklepu oraz wyrazić zgodę na dostarczenie Usługi, którą obejmuje Zamówieniem w całości przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  4. Nieprzystąpienie do Usługi w umówionym terminie, uprawnia Coacha do potraktowania Usługi jako zrealizowanej.
  5. Coach dopuszcza możliwość odwołania Usługi z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Coacha, takich jak: wypadek losowy, choroba, nagłe wyłączenie mediów. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
  6. Niezrealizowana Usługa zostanie wykonana w najbliższym możliwym terminie. Uiszczona cena zostanie zaliczona na poczet realizacji nowego terminu lub zostanie zwrócona Klientowi – zgodnie z jego decyzją.
  7. Coach umożliwia kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalania terminu kolejnego spotkania. Coach w tym celu może także udostępniać zewnętrzną platformę do umawiania spotkań.

§ 5 SPÓŹNIENIA

  1. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować Coacha telefonicznie lub mailowo z wyprzedzeniem co najmniej 30 minut.
  2. W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut, Coach ma prawo odmówić Klientowi wykonania sesji i przepisać na inny termin lub uznać sesję za zrealizowaną.
  3. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie. 

§ 6 PŁATNOŚCI

  1. Za przeprowadzenie Usługi Klient zobowiązuje się do zapłaty za wykonane Usługi z góry za pośrednictwem sklepu internetowego Coacha.
  2. Klient dokonuje płatności za Usługi za pośrednictwem sklepu Coacha lub bezpośrednio na konto bankowe Coacha.
  3. Płatność następuje z góry za ustaloną liczbę sesji.
  4. Coach zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów.

§7 STANDARDY SESJI PROWADZONYCH PRZEZ COACHA

  1. Sesje oraz pozostałe świadczone Usługi będą przeprowadzane stacjonarnie, online lub telefonicznie.
  2. Przed przystąpieniem do sesji, Coach przesyła Klientowi ankietę, którą należy wypełnić celem dostosowania sesji do potrzeb Klienta. 
  3. Na potrzeby uzyskania akredytacji w International Coach Federation, Coach może również udostępniać Klientowi zewnętrzny formularz, w którym Klient podaje swoje dane i wyraża zgodę na ich udostępnienie. 
  4. Sesja polega na przeprowadzaniu z Klientem szczerej i osobistej rozmowy.
  5. Opis sesji oraz czas jej trwania zostały określone w opisie każdego z produktów w sklepie: www.dorotalenartowicz.pl/sklep 
  6. Sesja może zostać przerwana w każdej chwili przez Klienta lub Coacha z uzasadnionych przyczyn. 
  7. Celem świadczenia wysokiej jakości usług, Coach będzie sporządzał notatki podczas sesji.
  8. Coach oświadcza, że jest odpowiednio przeszkolony do pracy na zajmowanym przez niego stanowisku, jak również posiada wszelkie wymagane certyfikaty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym jego stanowisku.
  9. Coach jest zobowiązany do zachowania w poufności informacji uzyskanych od Klienta podczas sesji.
  10. Coach ma prawo do zadawania międzysesyjnych zadań rozwojowych. 
  11. Sesje będą odbywały się w odstępach jednotygodniowych lub w innych w terminach uzgodnionych pomiędzy Coachem a Klientem.

§ 8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Klient oświadcza, że jest świadom, że skuteczność Usług zależy od świadomej pracy mentalnej i wykonywaniu wyznaczonych przez Coacha zadań. 
  2. Jeżeli Klient uzna, że Usługa nie przynosi spodziewanych rezultatów, powinien o tym poinformować Coacha. W takim przypadku wymagane jest działanie Coacha i Klienta, aby podjąć działania, które pozwoliłyby przywrócić skuteczność prowadzonej sesji.
  3. Klient oświadcza, że jest świadom, że prowadzone Usługi nie mają funkcji doradczej ani terapeutycznej. 
  4. W przypadku, gdy w trakcie trwania Usługi pojawią się symptomy, iż Klientowi potrzebna jest inna forma pomocy, Coach poinformuje o tym Klienta. W takiej sytuacji Usługa może być kontynuowana bądź przerwana, po wspólnych uzgodnieniach między Coachem i Klientem.

§ 9 REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Usługi. 
  2. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Usługi przez Coacha w dowolnej formie. 
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  4. Reklamacje składa się w formie pisemnej, osobiście u Coacha, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Coacha lub elektronicznie na adres: kontakt@dorotalenartowicz.pl
  5. Coach rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe. 

§ 10 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Regulacje dotyczące odstąpienia od umowy zostały wskazane w regulaminie sklepu dostępnym pod adresem: https://www.dorotalenartowicz.pl/regulamin-sklepu/.  

§ 11 DANE OSOBOWE

  1. Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://www.dorotalenartowicz.pl/polityka-prywatnosci/
  2. Coach w związku z akredytacją coachingową, przy której wymagane jest odbycie określonej liczby sesji, może zostać zobowiązany do wskazania instytucji udzielającej akredytacji (International Coach Federation) listy osób, z którymi odbył sesję wraz z danymi kontaktowymi. Klient wypełniając formularz udostępniony przez Coacha, wyraża jednocześnie zgodę na udostępnienie tych informacji w postaci swoich danych osobowych. 

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Coach.
  2. Coach zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na Usługę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania. 
  3. Aktualny Regulamin jest dostępny w na stronie internetowej Coacha. 
  4. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
  5. W przypadku braku akceptacji przez Klienta wprowadzonych zmian do Regulaminu jest on uprawniony do wypowiedzenia Umowy w terminie do 30 dni od dnia poinformowania go o zmianie Regulaminu.
  6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej. 
  7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od  25.07.2024 r.
Poprzednia wersja